Produkt dnia
Sukienka Punk D-ring Back
Sukienka Punk D-ring Back
159,00 zł 99,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Producenci
Zamówienia indywidualne

Oprócz asortymentu dostępnego na stronie visual-loli.pl , nasza firma realizuje zamówienia indywidualne. Przy okazji zamówień towaru do sklepu, nasi klienci mogą zamówić produkty niedostępne w stałej sprzedaży od następujących dostawców/producentów:

  • Phaze (najbliższe zamówienie: wiosna 2018)
  • Queen of Darkness (najbliższe zamówienie: wiosna 2018)
  • Poizen Industries (najbliższe zamówienie: zima 2017)
  • Luv Bunny's (najbliższe zamówienie:  zima 2017)
  • Killer Panda (najbliższe zamówienie:  zima 2017)
  • Vixxsin (najbliższe zamówienie:  zima 2017)
  • Cupcake Cult (najbliższe zamówienie:  zima 2017)
  • Punk Rave (najbliższe zamówienie: wrzesień 2017)
  • RQ-BL (najbliższe zamówienie: wrzesień 2017)
  • Pyon Pyon (najbliższe zamówienie: wrzesień 2017)
  • Fantasmagoria (najbliższe zamówienie: wrzesień 2017)
  • GEO Medical (katalogi w pdf do pobrania) (najbliższe zamówienie: jesień 2017)

 

Przed złożeniem zamówienia indywidualnego, prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem - złożenie zamówienia indywidualnego jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.

 

REGULAMIN ZAMÓWIEŃ INDYWIDUALNYCH

  1. Złożenie indywidualnego zamówienia oznacza przyjęcie w całości niniejszego regulaminu.

  2. Przez "zamówienie indywidualne" należy rozumieć zamówienie przez Klienta produktów, których Sklep nie posiada w swoim asortymencie i zostaną one sprowadzone na życzenie Klienta od dostawcy Sklepu.

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

  1. Składający zamówienie indywidualne może zamawiać spośród asortymentu wyszczególnionych powyżej producentów/dostawców w dowolnej ilości. Ceny produktów są ustalane indywidualnie między Klientem a sklepem Visual Loli, w zależności od ilości zamówionych produktów oraz aktualnego kursu walut.

  2. Sklep Visual Loli zastrzega, że zrealizuje zamówienie pod warunkiem, że towar jest dostępny u producenta i dostawców. Sklep nie posiada możliwości monitorowania stanów magazynowych naszych dostawców. W przypadku braku zamówionego przez klienta towaru, zamówienie zostaje anulowane, a należność za zamówienie zwrócona Klientowi.

PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie indywidualne narzuca konieczność dokonania przedpłaty na konto sklepu Visual Loli w wysokości pełnej kwoty lub 50% wartości zamówienia. System zaliczek jest dla nas gwarancją, że sprowadzony przez nas na zamówienie towar znajduje swojego odbiorcę. Po złożeniu zamówienia przez Klienta, otrzyma on potwierdzenie ze strony sklepu wraz z danymi niezbędnymi do dokonania przedpłaty.

  2. Składając zamówienie indywidualne, Klient otrzymuje informację o planowanym terminie złożenia zamówienia u dostawcy/producenta. Dzień zamówienia przez sklep towaru jest ostatnim terminem wpłaty zaliczek. Oznacza to, że zaliczki za zamówione towary powinny wpłynąć na rachunek sklepu najpóźniej do godziny 18 tego dnia.

  3. Zamówienia, za które Sklep nie otrzyma zaliczek lub otrzyma je po wskazanym terminie nie będą realizowane.
    Zaliczki, które wpłyną po terminie zostaną zwrócone w przeciągu 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania przelewem bankowym na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy.

  4. W przypadku rezygnacji z zakupu w trakcie realizacji zamówienia (po zamówieniu przez sklep towaru) Sklep nie zwraca zaliczek.

  5. W przypadku braku zamówionego przez klienta towaru zaliczki zostaną zwrócone w przeciągu 3 dni roboczych od dnia, w którym Sklep Visual Loli uzyskał informację o braku zamówionego towaru, przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

  6. Pozostałą część należności za zamówiony towar należy wpłacić na rachunek sklepu wskazany w potwierdzeniu zamówienia po przybyciu dostawy do siedziby sklepu.
    O przybyciu dostawy z zamówionymi artykułami zawiadamiamy naszych Klientów w przeciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania towaru, w sposób wybrany przez zamawiającego, jednocześnie prosząc o wpłacenie pozostałej kwoty za zamówiony towar na rachunek sklepu. Po otrzymaniu płatności wysyłamy zamówiony towar w przeciągu jednego dnia roboczego.

  7. Opłata za wysyłkę zależy od rodzaju wysyłki oraz wartości zamówienia i należy ją doliczyć do wartości zamówienia. Wysyłamy Pocztą Polską, na Paczkomaty Inpost oraz za pomocą Kuriera UPS.

  8. Dla zarejestrowanych Klientów, po wysłaniu zamówienia, zostaną do ich konta doliczone punkty premiowe, w ilości odpowiadającej wartości zamówionych produktów (według przelicznika 5zł = 2 punkty).

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Czas realizacji indywidualnych zamówień wynosi od 2-5 tygodni od momentu złożenia zamówienia u dostawcy przez Sklep. Czas realizacji zamówień obejmuje zamówienie i zapłatę za towar przez sklep, transport do Polski, w przypadku zamówień spoza Unii Europejskiej także czynności celne, oraz wysyłkę do klienta.

  2. W przypadku nie dotrzymania przez Visual Loli 2-5 tygodniowego (w zależności od kraju dostawcy) czasu realizacji zamówień, Klient ma prawo wystąpić o anulowanie zamówienia i zażądać zwrotu zaliczki. Zaliczki zostaną zwrócone w przeciągu 3 dni roboczych od dnia wystąpienia przez Klienta o ich zwrot, przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

SPOSÓB ZŁOŻENIA I AKTUALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać mailowo na adres Sklepu: kontakt@visual-loli.pl , przez formularz kontaktowy na stronie Sklepu lub telefonicznie.

  2. W wiadomości zamówieniowej należy podać:

    a) imię i nazwisko zamawiającego
    b) kompletne dane do wysyłki (imię i nazwisko odbiorcy, jeśli są inne niż zamawiającego oraz dokładny adres wraz z kodem pocztowym)
    c) pełną nazwę lub link do produktu na stronie producenta oraz ilość zamawianego towaru
    d) rozmiar, kolor i inne cechy, które dotyczą zamawianego towaru
    e) numer kontaktowy (najlepiej telefon komórkowy)

  3. W przypadku zamiaru zmiany treści zamówienia lub rezygnacji z niego należy wysłać wiadomość na adres: kontakt@visual-loli.pl.

  4. By zamówienie zostało zmienione lub anulowane wiadomość musi dotrzeć na naszą skrzynkę mailową przed godziną 18 w dniu, w którym zamawiamy towar u dostawcy. Po tym terminie zamówienia będą realizowane bez możliwości ich zmiany.

REKLAMACJA I ZWROTY

  1. Nie ma możliwości zwrotu ani wymiany żadnych z zakupionych na "indywidualne zamówienie " towarów. Zakupione w ten sposób artykuły to sprowadzone z zagranicy, przy okazji regularnych dostaw do sklepu, na specjalne życzenie zamawiającego towary, które normalnie nie znalazłyby się w ofercie sklepu. Zgodnie z ustawą  "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" 10-dniowe prawo zwrotu towaru zakupionego na odległość nie ma zastosowania w przypadku towarów ściśle związanych z osobą zamawiającego. Za takie uważa się towary sprowadzone lub wykonane na zamówienie.

    Zważywszy na fakt, że zamówienia indywidualne niosą za sobą pewne ryzyko, prosimy o przemyślane zakupy. Wszystkie pytania i wątpliwości prosimy zgłaszać przed złożeniem zamówienia.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl